SMSAPI Blog

Comunicarea mobilă și marketingul prin SMS explicate

Cum se obține o conversie de la 160 de caractere? Descoperiți campanii de succes SMS-uri în vrac, mesaje text automate și alte aplicații ale canalelor de comunicații mobile pentru companii.

Ajungeți la clienții dvs. cu SMS de Ziua Îndrăgostiților

Ajungeți la clienții dvs. cu SMS de Ziua Îndrăgostiților

Cine nu ar vrea să-și surprindă persoana iubită cu un cadou de Ziua Îndrăgostiților? Studiile arată că în țări precum Hong Kong, Marea Britanie, Irlanda și Statele Unite, suma cheltuita cu aceasta ocazie este de aproximativ 150 de euro de persoană, iar în Statele Unite ajunge la un total de circa 22 de miliarde de […]

Read more
SMS Marketing în E-commerce – Ghidul Suprem

SMS Marketing în E-commerce – Ghidul Suprem

Bunul SMS de școală veche. Probabil că te gândești că un astfel de lucru al trecutului nu își are locul în comerțul electronic modern, dar se pare că, în anumite situații, acesta este mult mai eficient decât alte modalități de comunicare cu clientul. Notificări instantanee, statusuri de livrare și conversații atractive în ambele sensuri – aceasta […]

Read more
SMS Gateway – Ghid de Pornire

SMS Gateway – Ghid de Pornire

Business SMS gateway este un instrument de comunicare pentru companii pentru a ajunge la clienții lor pe dispozitive mobile. Sistemul de SMS în masă SMSAPI permite trimiterea de mesaje text către toți operatorii GSM din întreaga lume.

Read more
Bazele Marketingului de Conținut în Campaniile SMS

Bazele Marketingului de Conținut în Campaniile SMS

În vremurile în care tehnologia este omniprezentă, primim o cantitate enormă de informații de departe și de aproape – indiferent dacă le dorim sau nu. Panouri publicitare colorate, plasare de produse în timp ce vă uitați la serialul preferat sau videoclipuri în buclă pline de reclame – o persoană de pe stradă este inundată cu […]

Read more
SMS Marketing – 6 argumente pentru

SMS Marketing – 6 argumente pentru

Oamenii nu cumpără ceea ce faci, ci motivul pentru care o faci – spunea Simon Sinek. Înainte de a vă începe călătoria cu marketingul prin SMS, ar trebui mai întâi vă descoperiți “de ce-ul” și să stabiliți un plan detaliat cu MdS-uri (Măsuri de Succes). În spatele acțiunilor dvs. trebuie să existe întotdeauna un motiv, […]

Read more