Marketingul prin SMS constă în mesaje text care conțin reclame, promoții și alte forme de încurajare pentru a profita de oferte speciale. Eficacitatea campaniilor de marketing prin SMS, inclusiv a textelor de marketing, este direct legată de calitatea bazei de date și de respectarea vieții private a destinatarilor. Nu uitați că toți destinatarii trebuie să își dea acordul cu privire la prelucrarea datelor în scopuri de marketing (consultați GDPR consent template for SMS marketing).
Marketingul prin SMS constă atât în trimiterea de mesaje text în masă, cât și în mesaje promoționale personalizate către un grup selectat de destinatari. Citiți mai departe pentru a afla cum să realizați un marketing prin SMS eficient.
SMS marketing - beneficii pentru afacerea dumneavoastră
- Serviciile de marketing prin SMS înseamnă că se fac mai multe achiziții pe canalul mobil.
- SMS-urile de masă se traduc prin creșterea traficului către magazinul, site-ul web (landing pages) sau aplicația companiei.
- Marketingul prin SMS îmbunătățește raportul LTV (lifetime value) al clienților.
- Automatizarea marketingului devine mai ușoară prin integrarea cu sistemele de comerț electronic, automatizare a marketingului, CRM, CDP sau ERP.
- Utilizarea software-ului de marketing prin SMS poate eficientiza și mai mult eforturile de marketing, permițând comunicarea personalizată și oferind informații valoroase despre comportamentul clienților.
- Mesajele regulate influențează construirea loialității și angajamentului potențialului client.
- Platforma de marketing prin mesaje text permite, de asemenea, realizarea rapidă de sondaje NPS și de satisfacție.