Date obținute de dispozitivul de scurtare a adreselor URL
Măsurarea eficacității unei campanii de SMS se bazează pe compararea dimensiunii expedierii cu atingerea unui obiectiv selectat. Acesta ar putea fi numărul de cupoane promoționale utilizate, apelurile efectuate sau chiar click-urile pe un link inclus în mesajul text.
Rata de conversie rezultată este suficientă pentru a determina eficacitatea campaniei, dar nu oferă o perspectivă asupra comportamentului clienților. Pe de altă parte, dispozitivul de scurtare URL cutme.ro oferă câteva informații suplimentare.
pe o adresă URL scurtă
Date detaliate obținute prin analize web
O perspectivă avansată poate fi oferită de instrumente de analiză web, cum ar fi Google Analytics. Cu ajutorul lor, puteți vedea ce cale au urmat clienții, ce conținut le-a atras atenția. Pentru a conecta traficul site-ului dvs. de campanie mobilă, utilizați parametrii UTM (Urchin Tracking Module).
O adresă cu un parametru UTM este de obicei foarte lungă, așa că luați în considerare scurtarea linkului la un formular accesibil. Pentru a face acest lucru, puteți utiliza atât dispozitivul de scurtare a adreselor URL cutme.ro, cât și linkul de domeniu.
pe site
subsite-urilor vizitate
avansată
Cum măsurați eficacitatea unei campanii de SMS?
Link cu UTM vă permite să urmăriți sesiunile anonime ale utilizatorilor care au făcut click pe un link dintr-un mesaj SMS. Aceasta este cea mai precisă, dar gratuită și destul de simplă metodă de măsurare a eficienței marketingului mobil.
Consultați tutorialul video despre cum folosiți adresele URL scurte pentru a studia eficiența campaniilor SMS. Puteți genera singur parametrul UTM folosind instrumentul gratuit Google Campaign URL Builder.