
Dublarea numărului de clienți care se întorc
Szkła.com este un lider al vânzărilor online de ochelari și lentile de contact în Europa Centrală și de Est. Principala piață a Szkła.com este Polonia și multe țări din UE. Principalele mărci ale companiei sunt Szkła.com, comerț electronic cu lentile de contact în Polonia și Kodano.pl, un comerț electronic cu ochelari, precum și un lanț de magazine tradiționale.
Mai 2018
Szkła.com pregătește peste 1.500 de colete cu lentile de contact pe zi. Marca prezice când clientul are nevoie de o pereche nouă. Datorită cooperării cu SMSAPI, trimite apoi un mesaj cu informația că trebuie comandat un set nou. Comunicarea bidirecțională prin SMS le permite clienților să comande lentile de contact răspunzând "Re-order" la numărul de recepție dat.
Szkła.com

Tomasz Serafin
Utilizăm comunicarea prin SMS pentru a stimula vânzările în Romania, Bulgaria, Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Lituania și Ungaria.
Video


Mesaje SMS de susținere a Raliului XV Subaru al Pleiadelor
Subaru Polonia organizează o dată pe an "Raliul Pleiadelor" în mai multe locuri diferite din Polonia. S.M.S.API sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS între organizatori, participanți și echipele de raliu.
Mai 2018
XV Rally of Pleiades a avut loc la sfârșitul lunii mai. 1200 de fani ai mărcii s-au întâlnit și au condus mașini Subaru pe diferite trasee: pista de curse rutiere, off-road și cele pentru amatori.
SMSAPI

Marek Oczkowski
Manager de cont cheie
SMSAPI sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS. Aceștia folosesc mesajele SMS pentru a trimite rapid informații organizatorice personalului, participanților și mai ales - echipelor de curse pentru a le avertiza cu privire la condițiile de drum
Video

Rezultate
În timpul evenimentului, datorită mesajelor SMS, organizatorii au asigurat un flux clar de comunicare între participanți și organizatori. Un scurt mesaj text putea fi citit de fiecare echipă, ceea ce le-a permis să reacționeze imediat la modificările de pe traseu și să afle despre atracțiile suplimentare.

Nu mai căutați medici, trimiteți-le doar SMS-uri
Doctors in Italy este asociația italiană a medicilor vorbitori de limbă engleză, care promovează asistența medicală fără bariere lingvistice pentru călătorii internaționali. Aceștia oferă asistență medicală completă și de înaltă calitate pacienților de orice naționalitate.
Decembrie 2017
Medicii din Italia caută o soluție de comunicare care să permită asistență medicală rapidă pentru călători. O astfel de responsabilitate necesită o comunicare instantanee, mai ales fără conexiune Wi-Fi.
Doctors in Italy

Nadia Neytcheva
SMS a rezolvat problema accesului dificil la rețele Wi-Fi în timpul călătoriilor. Pacienții pot solicita informații cruciale, cum ar fi adresa exactă a medicului din orașul în care se află sau unde se poate găsi farmacia cea mai apropiată de ei.
SMSAPI

Emilia Fifielska
Cred că SMSAPI este o soluție perfectă pentru toate întreprinderile din domeniul turismului pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet. Atunci când călătorii au nevoie de un ajutor urgent, trebuie să acționeze rapid și să găsească cel mai apropiat medic în câteva secunde - datorită comunicării prin SMS, ei sunt întotdeauna în siguranță.
Doctors in Italy

Nadia Neytcheva
Credem că un instrument precum SMSAPI este fundamental pentru toate activitățile legate de turism pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet.


Stimulați vânzările cu un conținut personalizat
Obido.pl este o platformă modernă creată pentru persoanele care caută apartamente pe piața primară, care analizează cererea și oferta și pune în legătură dezvoltatorii cu potențialii clienți.
Septembrie 2017
Mesajele SMS în industria imobiliară sunt deosebit de utile în cazul ofertelor personalizate pe care clienții le caută. Atunci când se creează un cont pe Obido.pl, se răspunde la câteva întrebări importante despre parametrii de căutare, de exemplu, dimensiunea apartamentului, locația, scopul achiziției, tipul de finanțare. Datorită acestor informații, Obido.pl pregătește oferte personalizate.
Obido

Marian Bruliński
În comunicarea de zi cu zi cu clientul, folosim chat-ul sau e-mail-ul, în funcție de ceea ce este mai convenabil. Uneori trebuie să ajungem la clienți cu o informație imediată și instantanee, de exemplu, despre o promoție interesantă sau despre o proprietate unică care poate dispărea foarte repede de pe piață. În acest caz, folosim SMSAPI, deoarece avem întotdeauna smartphone-uri cu noi, iar acest SMS. poate ajunge la client în orice moment și știm imediat că va fi citit.
Video

Rezultate
Personalizarea este un element cheie al unei campanii SMS de succes. Doar mesajele care ajung la destinatar cu conținutul potrivit și la momentul potrivit vor contribui la succesul vânzărilor. Obido.pl analizează nevoile persoanelor interesate să cumpere o proprietate și personalizează ofertele în funcție de acestea. Datorită comunicării prin SMS, clienții pot reacționa rapid, astfel încât să nu piardă șansa de a cumpăra o proprietate.

Soluții mobile la Nextbike Polska
Nextbike este o companie germană care dezvoltă și exploatează sisteme publice de partajare a bicicletelor. Aceasta pune la dispoziție peste 30.000 de biciclete în Polonia, Germania și în alte câteva țări din întreaga lume, cum ar fi SUA, Regatul Unit, Noua Zeelandă, Polonia, Croația, Austria și Elveția.
Septembrie 2016
Obiectivul principal al Nextbike Polska este de a asigura mobilitatea locuitorilor din zonele urbane. Mobilitatea nu înseamnă doar biciclete, ci și o aplicație mobilă și comunicare directă prin e-mail și SMS.
NextBike Polska

Tomasz Wojtkiewicz
Mesajele SMS sunt unul dintre elementele importante ale sistemului nostru de comunicare pentru a informa utilizatorii noștri despre planurile, modificările, noutățile și pentru a autoriza accesul la cont.
Video

Rezultate
Mesajele SMS. pot îndeplini mai multe funcții în același timp. În cazul NextBike Polska, acestea sunt utilizate în principal pentru a transmite informații importante și ca metodă de autorizare a conectării. Un exemplu de sistem de bike-sharing arată că mesajele SMS pot funcționa în paralel cu aplicația mobilă și pot ajunge la cei care nu o pot utiliza.

Servicii extraordinare pentru clienți în industria auto
AutoPartner Garcarek este un dealer auto autorizat Mercedes-Benz, care a fost deja premiat cu titlul de dealer al anului în categoriile autoturisme, furgonete și camioane.
Martie 2017
Baza activității AutoPartner Garcarek este cea mai înaltă calitate a serviciilor oferite clienților potențiali și actuali. Însăși natura produselor companiei definește tonul de marketing. De aceea, SMS-ul a devenit canalul de comunicare preferat.
Mercedes-Benz Garcarek

Jarosław Żurkiewicz
Specialist în marketing la Mercedes-Benz Garcarek
Datorită caracterului personalizat al comunicării, mesajele SMS către clienți sunt eficiente în fiecare domeniu de activitate, atât în departamentul de piese auto, cât și în cel de accesorii, informații tehnice și conținut de marketing.
Video

Rezultate
Mesajele SMS în industria auto funcționează în primul rând datorită caracterului privat al acestui canal. Mesajele ajung direct la destinatar și pot fi ușor de personalizat pentru a oferi conținut relevant într-un timp foarte scurt.

SMS-urile ca parte a experienței de călătorie
iTaxi.pl este cea mai mare platformă din Polonia care pune în legătură pasagerii cu șoferii licențiați. Acoperă peste 150 de orașe, cu ajutorul căreia 10.000 de șoferi pot deservi aproape 15 milioane de polonezi.
August 2017
Pe lângă informațiile din sistem, iTaxi include SMS-ul ca parte a automatizării marketingului și a comunicării interne cu șoferii.
iTaxi

Dawid Olszta
La iTaxi, știm că o călătorie cu taxiul face parte din experiența unui pasager. De fapt, atunci când pasagerul este în vacanță, călătoria sa începe într-un taxi. În primul rând, am folosit mesajele SMS ca notificări de preț. Ceea ce este important - am adăugat o încurajare, pentru a migra către aplicația mobilă.
Video


SMS-ul susține un eveniment sportiv
Am participat la un eveniment foarte interesant - Poland Long Drive Championships 2018. Nu am învățat doar secretele golfului - principala noastră sarcină a fost să asigurăm o comunicare fluentă între organizatori și participanți. Acestea sunt rezultatele.
August 2018
Pe 31 august, Golf Channel Poland a adunat fanii de golf la Poland Long Drive Championships 2018 pe hipodromul Służewiec din Varșovia.
SMSAPI

Tomasz Budzyński
Manager de cont cheie
Organizarea unui astfel de eveniment necesită o pregătire îndelungată și o comunicare fără probleme, mai ales în mediul sportiv dinamic. Le-am oferit organizatorilor să folosească mesajele SMS pentru notificări instantanee cu privire la schimbări, pentru a ne asigura că fiecare jucător primește actualizări pe propriul telefon. De asemenea, mesajele SMS au fost folosite ca instrument de înregistrare și confirmare a prezenței lor.
GOLF CHANNEL

Marta Rosłaniec
Manager, Golf Channel Polska
Datorită mesajelor SMS de la SMSAPI, fiecare jucător a primit notificarea automatizată cu programul. Astfel de informații ne-au ajutat foarte mult în timpul evenimentului. După campionat, am folosit, de asemenea, mesajele SMS pentru a le mulțumi participanților și pentru a-i invita să vizioneze un film de rezumat.
Video

Rezultate
Fiecare participant la un eveniment a completat un formular de participare prin intermediul unui SMS de tip newsletter. În timpul campionatelor, jucătorii de golf au primit un SMS cu toate informațiile importante.

Marketingul prin SMS ca suport pentru comerțul cu amănuntul și comerțul electronic
Gino Rossi este o marcă europeană de modă care operează în 6 țări din afara Poloniei. O mare parte din vânzările lor se bazează pe magazinul online. Pentru a-l promova, Gino Rossi se bazează pe marketingul prin SMS
Mai 2016

Wojciech Chochołowicz
Administrator de Marketing Gino Rossi
Un mesaj SMS. este un instrument de marketing foarte important pentru Gino Rossi. Datorită acestei comunicări directe și rapide, putem fi în contact permanent cu clienții noștri și influența volumul vânzărilor - mai ales atunci când dorim să anunțăm reduceri sau reduceri speciale.
Iunie 2016

Marek Palka
Partener strategic de afaceri
Comunicarea prin SMS este o extensie naturală a marketingului mărcii. Gino Rossi își adaptează comunicarea la preferințele grupului țintă, de aceea se bazează pe acest canal direct și fiabil.
Iulie 2016

Wojciech Chochołowicz
Administrator de Marketing Gino Rossi
Marketingul prin SMS este unul dintre cele mai eficiente canale de marketing care poate influența semnificativ cifrele de vânzări. În același timp - este important să ne amintim că cele mai eficiente campaniile includ mai multe canale - de exemplu, campanie SMS & e-mail în același timp. Acest tip de activități aduce cele mai bune rezultate.

Rezultate
Introducerea comunicărilor prin SMS este vizibilă în datele Google Analytics. Fiecare campanie crește traficul pe site-ul web și numărul de tranzacții finalizate. Mai mult, mesajele SMS au adus noi clienți în magazinele lor de vânzare cu amănuntul.
2x
mai mult trafic pe site-ul web
60%
număr mai mare de sesiuni
88%
creșterea numărului de vânzări online

Recuperarea coșurilor de cumpărături abandonate datorită SMS-ului
Edrone este un sistem CRM pentru comerțul electronic, datorită căruia magazinele își maximizează vânzările și cresc conversia. Această platformă de Social CRM vă permite să cunoașteți utilizatorii care nu finalizează achiziția și propune scenarii de vânzare relevante care influențează retenția vizitatorilor. Pe lângă magazinele online poloneze, în portofoliul edrone se află companii din peste 70 de țări din întreaga lume.
Octombrie 2017
Edrone și SMSAPI pregătesc o integrare care permite clienților edrone să includă canalul SMS în scenariile de stimulare a vânzărilor în cazul coșurilor de cumpărături abandonate.
edrone

Michał Blak
Mulțumită prietenilor noștri de la SMSAPI, comerțul electronic poate recupera coșurile abandonate și prin SMS, de exemplu, prin trimiterea unui mesaj text pentru a reaminti despre coșul abandonat cu toate informațiile necesare pentru finalizarea achiziției.
Video


Biletele s-au epuizat la 30 de minute după campania prin SMS
TEDx sunt evenimente independente de tip TED, care pot fi organizate de oricine care obține o licență gratuită de la organizația internațională TED. Ideea principală a evenimentelor este de a implica comunitatea și de a motiva să facă schimbări în viață. Anual, TEDxKatowice reunește +800 de participanți la 4 evenimente pentru a asculta vorbitorii care împărtășesc idei ce merită răspândite.
Martie 2018

Karola Stachowicz
Coordonator TEDxKatowice
Cerințele GDPR ne-au determinat să ne actualizăm baza de date a buletinului de știri prin e-mail. Ne-am dorit ca aceasta să includă participanții noștri cei mai implicați și să fie instrumentul pentru a ne construi propria comunitate TEDxKatowice.
Aprilie 2018

Andrzej Ogonowski
Director de brand și PR, SMSAPI
Noile cerințe GDPR au obligat organizatorii de evenimente să se uite la datele lor. Noua reglementare legală a fost un moment bun pentru a construi noi baze de clienți calificativi. Din acest motiv, am recomandat TEDxKatowice să folosească Newsletter S.M.S. și să colecteze numere de telefon pentru viitoarea comnunicare.
Mai 2018
GDPR a intrat în vigoare - baza de date TEDxKatowice a fost actualizată până la data de 25 mai - organizatorii au trimis o campanie de e-mail către vechea bază de date cu un link către Newsletter S.M.S. și au cerut numele, numărul de telefon și adresa de e-mail. În prezent, baza de date conține +500 de înregistrări și încă mai crește.
Iulie 2018
Prima campanie S.M.S. - Prima campanie SMS cu un scurt link către site-ul evenimentului a generat 88% CTR (click-through rate) și a stimulat vânzările de bilete până la 30 de minute după campanie.
August 2018
Baza de date a clienților TEDxKatowice este în continuare în creștere și fiecare destinatar primește în mod regulat link-ul Opt-Out pentru a renunța la newsletter. Până în prezent, nimeni nu s-a dezabonat de la această comunicare - înseamnă că organizatorii au construit o bază de date de înaltă calitate a destinatarilor loiali.

Rezultate
Actualizarea bazei de date a făcut-o mai valoroasă și mai orientată către clienți. Organizatorii au folosit campanii prin S.M.S. cu un link prescurtat pentru a-i determina pe destinatari să cumpere biletul direct de pe telefonul lor în câteva secunde. În prezent, baza de date a buletinului informativ TEDxKatowice conține mai mult de 500 de numere, CTR-ul mediu este egal cu 44%, iar vânzarea tichetelor durează doar 30 de minute.
88% CTR
din prima campanie
30 de minute
pentru a vinde toate biletele
90%
prezență

Rata de conversie cu 124% mai mare
Answear este un magazin de comerț electronic multibrand cu peste 200 de mărci și mii de produse în oferta lor. Campania a fost creată pentru a îndeplini două obiective principale: să atragă atenția asupra unei oferte speciale de Black Friday și să stimuleze recunoașterea mărcilor Medicine și Mango.
Octombrie 2013

Wojciech Tomaszewski
Director de marketing și comerț electronic
Am ales SMSAPI pentru a comunica cu Clienții noștri în două moduri - pentru a trimite mesaje de tranzacționare și în scopuri de marketing.
SMSAPI

Marek Palka
Partener strategic de afaceri
Prima măsură pe care am luat-o împreună cu Answear a fost să le extindem baza de date a clienților. Am lansat aplicația noastră de Facebook pe pagina de fani Answear, astfel încât fiecare client să se poată înregistra și să fie în contact permanent cu brandul.
Black Friday 2014
Printre numeroasele campanii de succes pe care Answear le-a creat, există una specială: toți clienții au primit SMS-uri cu o ofertă specială de Black Friday: 30% reducere la Mango și 40% reducere la mărcile Medicine. Fiecare mesaj SMS conținea un scurt link care redirecționa către magazinul nostru online.
Noiembrie 2014

Wojciech Tomaszewski
Director de marketing și comerț electronic
Am ales să ne contactăm clienții prin SMS deoarece știm cât de importantă este mesageria SMS pentru comunicarea de zi cu zi, folosim această soluție de câteva ori pe an pentru cele mai importante campanii ale noastre. De obicei, combinăm câteva canale pentru a ne crește rata de conversie, știm din experiență că utilizarea atât a e-mailului, cât și a SMS-ului duce la venituri cu 30% mai mari în urma unei campanii.
Video

Rezultate
Mesajele S.M.S. au fost trimise la 30 de mii de clienți, aproape o mie au dat click pe link și au vizitat site-ul Answear. CTR (Click Through Rate) a crescut cu 3%. Procentul de utilizatori care au dat click pe link - rata de conversie - este cea mai bună dovadă a succesului campaniei. Rata a fost cu 124% mai mare decât în cazul oricărui alt canal de marketing.
30 000
mesaje trimise
3%
CTR
124%
rată de conversie mai mare în comparație cu alte canale

180 de oferte personalizate pe zi
Mulți proprietari de magazine din centrele comerciale se întreabă: Cum pot să atrag atenția clienților astfel încât aceștia să îmi viziteze magazinul? Răspunsul este simplu - pregătiți o ofertă de reduceri interesantă și creativă, precum Qpony. Qpony este o aplicație populară care împărtășește informații despre toate reducerile disponibile în prezent.
Mai 2015
Clienții din centrele comerciale au fost informați cu privire la reducerile disponibile în acel moment datorită aplicației Qpony. Pentru a atrage atenția celor care nu au avut încă ocazia să dea peste aplicație, compania a pregătit o acțiune specială de marketing.
SMSAPI

Marek Palka
Partener strategic de afaceri
A fost o idee excelentă să trimitem codurile de reducere prin SMS, deoarece toți clienții din centrul comercial aveau telefoanele mobile chiar în buzunar. De aceea, aceștia puteau primi un SMS în câteva minute și îl puteau citi imediat.
SMSAPI

QPONY
În acest caz, trimiterea de SMS-uri a fost o cheie pentru atingerea obiectivului principal al campaniei - utilizarea codurilor de reducere în magazine.

Rezultate
Campania a durat 10 zile. Aproape 180 de mesaje cu coduri de reducere personalizate și unice au fost trimise zilnic clienților. Mai mult, 80% dintre magazinele din centrele comerciale au fost mulțumite de campanie și și-au exprimat dorința de a o repeta.
10
Zilele campaniei
1800
mesaje trimise pe parcursul a 10 zile
80%
magazine din centrele comerciale mulțumite de campanie

3/10 cupoane de reducere utilizate
Campania pentru Reserved a fost derulată de o agenție interactivă zjednoczenie.com. Obiectivul principal al acesteia a fost creșterea vânzărilor în magazine, obținerea unui număr cât mai mare de adepți pe Facebook și extinderea bazei de date a newsletter-ului.
Martie 2012
Principalul obiectiv al Reserved a fost popularizarea codurilor de reducere în rândul clienților lor folosind două canale: e-mail și Facebook. Pentru a utiliza codul, clienții trebuiau să viziteze unul dintre magazinele cu versiunea tipărită a acestuia.
SMSAPI

Dorota Wójcik
Manager de cont cheie
În timp ce crea detaliile campaniei, agenția a observat că codurile tipărite ar putea să nu fie o soluție bună pentru toată lumea. Au decis să aibă o opțiune suplimentară de coduri prin SMS.
RESERVED
Participanții puteau primi codurile de reducere prin două canale diferite. Înscriindu-se pe Facebook, aceștia au primit SMS-uri cu o reducere de 25% în magazinele de papetărie.
SMSAPI
Au existat câțiva indicatori cheie de succes în cadrul campaniei - mesajele SMS au stabilit ritmul campaniei și au eliminat limitarea codurilor de reducere tipărite și problemele legate de aplicații.

Rezultate
Campania a avut succes datorită mesajelor SMS care au conectat mai multe canale de comunicare diferite - e-mail, Facebook și cumpărături offline. În timpul campaniei, pagina de Facebook a câștigat 107 mii de utilizatori, iar baza de date 77 de mii de abonați. Dar asta nu este tot - cea mai mare realizare a fost rata de conversie din cupoane - 37,59% din toți clienții le-au folosit în timp ce se aflau în magazin. Mai mult de 3 din 10 participanți au decis o achiziție datorită acestora.
107 000
adepți suplimentari pe Facebook
77 000
abonați suplimentari la buletinul informativ
37,59%
conversion rate from coupons
3 din 10
participanți au folosit cupoane în magazine

1200 de utilizatori noi în 10 minute
CardioWatch este o aplicație concepută pentru a măsura și analiza problemele cardiace. Scopul principal al campaniei a fost de a atrage atenția potențialilor utilizatori ai aplicației prin intermediul unui program TV matinal popular.
Septembrie 2015
Oskar Kiwic, fondatorul CardioWatch, a fost invitat să vorbească despre ideea sa în cadrul unui program matinal foarte popular de la televiziunea națională.
SMSAPI

Jan Wieczorkiewicz
COO
Într-o zi, la ora 7 dimineața, am primit un telefon surprinzător. Băieții de la CardioWatch m-au sunat cu o cerere foarte importantă: Știau că Oskar va vorbi despre aplicație la televiziunea națională în jurul orei 8:25, așa că aveau nevoie de un număr de mobil virtual pentru acea ocazie. Am organizat totul în doar câteva minute.
Septembrie 2015
Oskar le-a cerut telespectatorilor să se înscrie la testele gratuite CardioWatch prin SMS- trebuie doar să trimită un mesaj cu mențiunea "DA" la 4488.
Video

Rezultate
CardioWatch a fost difuzată timp de aproximativ 10 minute. În timpul emisiunii, numărul de mesaje SMS a crescut rapid. În cele din urmă, CardioWatch a obținut 1200 de noi utilizatori dispuși să testeze aplicația.
10 minute
la televiziunea națională
1200
cereri primite prin SMS pe numărul de telefon mobil virtual

Dublarea numărului de clienți care se întorc
Szkła.com este un lider al vânzărilor online de ochelari și lentile de contact în Europa Centrală și de Est. Principala piață a Szkła.com este Polonia și multe țări din UE. Principalele mărci ale companiei sunt Szkła.com, comerț electronic cu lentile de contact în Polonia și Kodano.pl, un comerț electronic cu ochelari, precum și un lanț de magazine tradiționale.
Mai 2018
Szkła.com pregătește peste 1.500 de colete cu lentile de contact pe zi. Marca prezice când clientul are nevoie de o pereche nouă. Datorită cooperării cu SMSAPI, trimite apoi un mesaj cu informația că trebuie comandat un set nou. Comunicarea bidirecțională prin SMS le permite clienților să comande lentile de contact răspunzând "Re-order" la numărul de recepție dat.
Szkła.com

Tomasz Serafin
Utilizăm comunicarea prin SMS pentru a stimula vânzările în Romania, Bulgaria, Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Lituania și Ungaria.
Video


Mesaje SMS de susținere a Raliului XV Subaru al Pleiadelor
Subaru Polonia organizează o dată pe an "Raliul Pleiadelor" în mai multe locuri diferite din Polonia. S.M.S.API sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS între organizatori, participanți și echipele de raliu.
Mai 2018
XV Rally of Pleiades a avut loc la sfârșitul lunii mai. 1200 de fani ai mărcii s-au întâlnit și au condus mașini Subaru pe diferite trasee: pista de curse rutiere, off-road și cele pentru amatori.
SMSAPI

Marek Oczkowski
Manager de cont cheie
SMSAPI sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS. Aceștia folosesc mesajele SMS pentru a trimite rapid informații organizatorice personalului, participanților și mai ales - echipelor de curse pentru a le avertiza cu privire la condițiile de drum
Video

Rezultate
În timpul evenimentului, datorită mesajelor SMS, organizatorii au asigurat un flux clar de comunicare între participanți și organizatori. Un scurt mesaj text putea fi citit de fiecare echipă, ceea ce le-a permis să reacționeze imediat la modificările de pe traseu și să afle despre atracțiile suplimentare.

Nu mai căutați medici, trimiteți-le doar SMS-uri
Doctors in Italy este asociația italiană a medicilor vorbitori de limbă engleză, care promovează asistența medicală fără bariere lingvistice pentru călătorii internaționali. Aceștia oferă asistență medicală completă și de înaltă calitate pacienților de orice naționalitate.
Decembrie 2017
Medicii din Italia caută o soluție de comunicare care să permită asistență medicală rapidă pentru călători. O astfel de responsabilitate necesită o comunicare instantanee, mai ales fără conexiune Wi-Fi.
Doctors in Italy

Nadia Neytcheva
SMS a rezolvat problema accesului dificil la rețele Wi-Fi în timpul călătoriilor. Pacienții pot solicita informații cruciale, cum ar fi adresa exactă a medicului din orașul în care se află sau unde se poate găsi farmacia cea mai apropiată de ei.
SMSAPI

Emilia Fifielska
Cred că SMSAPI este o soluție perfectă pentru toate întreprinderile din domeniul turismului pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet. Atunci când călătorii au nevoie de un ajutor urgent, trebuie să acționeze rapid și să găsească cel mai apropiat medic în câteva secunde - datorită comunicării prin SMS, ei sunt întotdeauna în siguranță.
Doctors in Italy

Nadia Neytcheva
Credem că un instrument precum SMSAPI este fundamental pentru toate activitățile legate de turism pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet.


Stimulați vânzările cu un conținut personalizat
Obido.pl este o platformă modernă creată pentru persoanele care caută apartamente pe piața primară, care analizează cererea și oferta și pune în legătură dezvoltatorii cu potențialii clienți.
Septembrie 2017
Mesajele SMS în industria imobiliară sunt deosebit de utile în cazul ofertelor personalizate pe care clienții le caută. Atunci când se creează un cont pe Obido.pl, se răspunde la câteva întrebări importante despre parametrii de căutare, de exemplu, dimensiunea apartamentului, locația, scopul achiziției, tipul de finanțare. Datorită acestor informații, Obido.pl pregătește oferte personalizate.
Obido

Marian Bruliński
În comunicarea de zi cu zi cu clientul, folosim chat-ul sau e-mail-ul, în funcție de ceea ce este mai convenabil. Uneori trebuie să ajungem la clienți cu o informație imediată și instantanee, de exemplu, despre o promoție interesantă sau despre o proprietate unică care poate dispărea foarte repede de pe piață. În acest caz, folosim SMSAPI, deoarece avem întotdeauna smartphone-uri cu noi, iar acest SMS. poate ajunge la client în orice moment și știm imediat că va fi citit.
Video

Rezultate
Personalizarea este un element cheie al unei campanii SMS de succes. Doar mesajele care ajung la destinatar cu conținutul potrivit și la momentul potrivit vor contribui la succesul vânzărilor. Obido.pl analizează nevoile persoanelor interesate să cumpere o proprietate și personalizează ofertele în funcție de acestea. Datorită comunicării prin SMS, clienții pot reacționa rapid, astfel încât să nu piardă șansa de a cumpăra o proprietate.

Soluții mobile la Nextbike Polska
Nextbike este o companie germană care dezvoltă și exploatează sisteme publice de partajare a bicicletelor. Aceasta pune la dispoziție peste 30.000 de biciclete în Polonia, Germania și în alte câteva țări din întreaga lume, cum ar fi SUA, Regatul Unit, Noua Zeelandă, Polonia, Croația, Austria și Elveția.
Septembrie 2016
Obiectivul principal al Nextbike Polska este de a asigura mobilitatea locuitorilor din zonele urbane. Mobilitatea nu înseamnă doar biciclete, ci și o aplicație mobilă și comunicare directă prin e-mail și SMS.
NextBike Polska

Tomasz Wojtkiewicz
Mesajele SMS sunt unul dintre elementele importante ale sistemului nostru de comunicare pentru a informa utilizatorii noștri despre planurile, modificările, noutățile și pentru a autoriza accesul la cont.
Video

Rezultate
Mesajele SMS. pot îndeplini mai multe funcții în același timp. În cazul NextBike Polska, acestea sunt utilizate în principal pentru a transmite informații importante și ca metodă de autorizare a conectării. Un exemplu de sistem de bike-sharing arată că mesajele SMS pot funcționa în paralel cu aplicația mobilă și pot ajunge la cei care nu o pot utiliza.

Servicii extraordinare pentru clienți în industria auto
AutoPartner Garcarek este un dealer auto autorizat Mercedes-Benz, care a fost deja premiat cu titlul de dealer al anului în categoriile autoturisme, furgonete și camioane.
Martie 2017
Baza activității AutoPartner Garcarek este cea mai înaltă calitate a serviciilor oferite clienților potențiali și actuali. Însăși natura produselor companiei definește tonul de marketing. De aceea, SMS-ul a devenit canalul de comunicare preferat.
Mercedes-Benz Garcarek

Jarosław Żurkiewicz
Specialist în marketing la Mercedes-Benz Garcarek
Datorită caracterului personalizat al comunicării, mesajele SMS către clienți sunt eficiente în fiecare domeniu de activitate, atât în departamentul de piese auto, cât și în cel de accesorii, informații tehnice și conținut de marketing.
Video

Rezultate
Mesajele SMS în industria auto funcționează în primul rând datorită caracterului privat al acestui canal. Mesajele ajung direct la destinatar și pot fi ușor de personalizat pentru a oferi conținut relevant într-un timp foarte scurt.

SMS-urile ca parte a experienței de călătorie
iTaxi.pl este cea mai mare platformă din Polonia care pune în legătură pasagerii cu șoferii licențiați. Acoperă peste 150 de orașe, cu ajutorul căreia 10.000 de șoferi pot deservi aproape 15 milioane de polonezi.
August 2017
Pe lângă informațiile din sistem, iTaxi include SMS-ul ca parte a automatizării marketingului și a comunicării interne cu șoferii.
iTaxi

Dawid Olszta
La iTaxi, știm că o călătorie cu taxiul face parte din experiența unui pasager. De fapt, atunci când pasagerul este în vacanță, călătoria sa începe într-un taxi. În primul rând, am folosit mesajele SMS ca notificări de preț. Ceea ce este important - am adăugat o încurajare, pentru a migra către aplicația mobilă.
Video


SMS-ul susține un eveniment sportiv
Am participat la un eveniment foarte interesant - Poland Long Drive Championships 2018. Nu am învățat doar secretele golfului - principala noastră sarcină a fost să asigurăm o comunicare fluentă între organizatori și participanți. Acestea sunt rezultatele.
August 2018
Pe 31 august, Golf Channel Poland a adunat fanii de golf la Poland Long Drive Championships 2018 pe hipodromul Służewiec din Varșovia.
SMSAPI

Tomasz Budzyński
Manager de cont cheie
Organizarea unui astfel de eveniment necesită o pregătire îndelungată și o comunicare fără probleme, mai ales în mediul sportiv dinamic. Le-am oferit organizatorilor să folosească mesajele SMS pentru notificări instantanee cu privire la schimbări, pentru a ne asigura că fiecare jucător primește actualizări pe propriul telefon. De asemenea, mesajele SMS au fost folosite ca instrument de înregistrare și confirmare a prezenței lor.
GOLF CHANNEL

Marta Rosłaniec
Manager, Golf Channel Polska
Datorită mesajelor SMS de la SMSAPI, fiecare jucător a primit notificarea automatizată cu programul. Astfel de informații ne-au ajutat foarte mult în timpul evenimentului. După campionat, am folosit, de asemenea, mesajele SMS pentru a le mulțumi participanților și pentru a-i invita să vizioneze un film de rezumat.
Video

Rezultate
Fiecare participant la un eveniment a completat un formular de participare prin intermediul unui SMS de tip newsletter. În timpul campionatelor, jucătorii de golf au primit un SMS cu toate informațiile importante.

Marketingul prin SMS ca suport pentru comerțul cu amănuntul și comerțul electronic
Gino Rossi este o marcă europeană de modă care operează în 6 țări din afara Poloniei. O mare parte din vânzările lor se bazează pe magazinul online. Pentru a-l promova, Gino Rossi se bazează pe marketingul prin SMS
Mai 2016

Wojciech Chochołowicz
Administrator de Marketing Gino Rossi
Un mesaj SMS. este un instrument de marketing foarte important pentru Gino Rossi. Datorită acestei comunicări directe și rapide, putem fi în contact permanent cu clienții noștri și influența volumul vânzărilor - mai ales atunci când dorim să anunțăm reduceri sau reduceri speciale.
Iunie 2016

Marek Palka
Partener strategic de afaceri
Comunicarea prin SMS este o extensie naturală a marketingului mărcii. Gino Rossi își adaptează comunicarea la preferințele grupului țintă, de aceea se bazează pe acest canal direct și fiabil.
Iulie 2016

Wojciech Chochołowicz
Administrator de Marketing Gino Rossi
Marketingul prin SMS este unul dintre cele mai eficiente canale de marketing care poate influența semnificativ cifrele de vânzări. În același timp - este important să ne amintim că cele mai eficiente campaniile includ mai multe canale - de exemplu, campanie SMS & e-mail în același timp. Acest tip de activități aduce cele mai bune rezultate.

Rezultate
Introducerea comunicărilor prin SMS este vizibilă în datele Google Analytics. Fiecare campanie crește traficul pe site-ul web și numărul de tranzacții finalizate. Mai mult, mesajele SMS au adus noi clienți în magazinele lor de vânzare cu amănuntul.
2x
mai mult trafic pe site-ul web
60%
număr mai mare de sesiuni
88%
creșterea numărului de vânzări online

Recuperarea coșurilor de cumpărături abandonate datorită SMS-ului
Edrone este un sistem CRM pentru comerțul electronic, datorită căruia magazinele își maximizează vânzările și cresc conversia. Această platformă de Social CRM vă permite să cunoașteți utilizatorii care nu finalizează achiziția și propune scenarii de vânzare relevante care influențează retenția vizitatorilor. Pe lângă magazinele online poloneze, în portofoliul edrone se află companii din peste 70 de țări din întreaga lume.
Octombrie 2017
Edrone și SMSAPI pregătesc o integrare care permite clienților edrone să includă canalul SMS în scenariile de stimulare a vânzărilor în cazul coșurilor de cumpărături abandonate.
edrone

Michał Blak
Mulțumită prietenilor noștri de la SMSAPI, comerțul electronic poate recupera coșurile abandonate și prin SMS, de exemplu, prin trimiterea unui mesaj text pentru a reaminti despre coșul abandonat cu toate informațiile necesare pentru finalizarea achiziției.
Video


Biletele s-au epuizat la 30 de minute după campania prin SMS
TEDx sunt evenimente independente de tip TED, care pot fi organizate de oricine care obține o licență gratuită de la organizația internațională TED. Ideea principală a evenimentelor este de a implica comunitatea și de a motiva să facă schimbări în viață. Anual, TEDxKatowice reunește +800 de participanți la 4 evenimente pentru a asculta vorbitorii care împărtășesc idei ce merită răspândite.
Martie 2018

Karola Stachowicz
Coordonator TEDxKatowice
Cerințele GDPR ne-au determinat să ne actualizăm baza de date a buletinului de știri prin e-mail. Ne-am dorit ca aceasta să includă participanții noștri cei mai implicați și să fie instrumentul pentru a ne construi propria comunitate TEDxKatowice.
Aprilie 2018

Andrzej Ogonowski
Director de brand și PR, SMSAPI
Noile cerințe GDPR au obligat organizatorii de evenimente să se uite la datele lor. Noua reglementare legală a fost un moment bun pentru a construi noi baze de clienți calificativi. Din acest motiv, am recomandat TEDxKatowice să folosească Newsletter S.M.S. și să colecteze numere de telefon pentru viitoarea comnunicare.
Mai 2018
GDPR a intrat în vigoare - baza de date TEDxKatowice a fost actualizată până la data de 25 mai - organizatorii au trimis o campanie de e-mail către vechea bază de date cu un link către Newsletter S.M.S. și au cerut numele, numărul de telefon și adresa de e-mail. În prezent, baza de date conține +500 de înregistrări și încă mai crește.
Iulie 2018
Prima campanie S.M.S. - Prima campanie SMS cu un scurt link către site-ul evenimentului a generat 88% CTR (click-through rate) și a stimulat vânzările de bilete până la 30 de minute după campanie.
August 2018
Baza de date a clienților TEDxKatowice este în continuare în creștere și fiecare destinatar primește în mod regulat link-ul Opt-Out pentru a renunța la newsletter. Până în prezent, nimeni nu s-a dezabonat de la această comunicare - înseamnă că organizatorii au construit o bază de date de înaltă calitate a destinatarilor loiali.

Rezultate
Actualizarea bazei de date a făcut-o mai valoroasă și mai orientată către clienți. Organizatorii au folosit campanii prin S.M.S. cu un link prescurtat pentru a-i determina pe destinatari să cumpere biletul direct de pe telefonul lor în câteva secunde. În prezent, baza de date a buletinului informativ TEDxKatowice conține mai mult de 500 de numere, CTR-ul mediu este egal cu 44%, iar vânzarea tichetelor durează doar 30 de minute.
88% CTR
din prima campanie
30 de minute
pentru a vinde toate biletele
90%
prezență

Rata de conversie cu 124% mai mare
Answear este un magazin de comerț electronic multibrand cu peste 200 de mărci și mii de produse în oferta lor. Campania a fost creată pentru a îndeplini două obiective principale: să atragă atenția asupra unei oferte speciale de Black Friday și să stimuleze recunoașterea mărcilor Medicine și Mango.
Octombrie 2013

Wojciech Tomaszewski
Director de marketing și comerț electronic
Am ales SMSAPI pentru a comunica cu Clienții noștri în două moduri - pentru a trimite mesaje de tranzacționare și în scopuri de marketing.
SMSAPI

Marek Palka
Partener strategic de afaceri
Prima măsură pe care am luat-o împreună cu Answear a fost să le extindem baza de date a clienților. Am lansat aplicația noastră de Facebook pe pagina de fani Answear, astfel încât fiecare client să se poată înregistra și să fie în contact permanent cu brandul.
Black Friday 2014
Printre numeroasele campanii de succes pe care Answear le-a creat, există una specială: toți clienții au primit SMS-uri cu o ofertă specială de Black Friday: 30% reducere la Mango și 40% reducere la mărcile Medicine. Fiecare mesaj SMS conținea un scurt link care redirecționa către magazinul nostru online.
Noiembrie 2014

Wojciech Tomaszewski
Director de marketing și comerț electronic
Am ales să ne contactăm clienții prin SMS deoarece știm cât de importantă este mesageria SMS pentru comunicarea de zi cu zi, folosim această soluție de câteva ori pe an pentru cele mai importante campanii ale noastre. De obicei, combinăm câteva canale pentru a ne crește rata de conversie, știm din experiență că utilizarea atât a e-mailului, cât și a SMS-ului duce la venituri cu 30% mai mari în urma unei campanii.
Video

Rezultate
Mesajele S.M.S. au fost trimise la 30 de mii de clienți, aproape o mie au dat click pe link și au vizitat site-ul Answear. CTR (Click Through Rate) a crescut cu 3%. Procentul de utilizatori care au dat click pe link - rata de conversie - este cea mai bună dovadă a succesului campaniei. Rata a fost cu 124% mai mare decât în cazul oricărui alt canal de marketing.
30 000
mesaje trimise
3%
CTR
124%
rată de conversie mai mare în comparație cu alte canale

180 de oferte personalizate pe zi
Mulți proprietari de magazine din centrele comerciale se întreabă: Cum pot să atrag atenția clienților astfel încât aceștia să îmi viziteze magazinul? Răspunsul este simplu - pregătiți o ofertă de reduceri interesantă și creativă, precum Qpony. Qpony este o aplicație populară care împărtășește informații despre toate reducerile disponibile în prezent.
Mai 2015
Clienții din centrele comerciale au fost informați cu privire la reducerile disponibile în acel moment datorită aplicației Qpony. Pentru a atrage atenția celor care nu au avut încă ocazia să dea peste aplicație, compania a pregătit o acțiune specială de marketing.
SMSAPI

Marek Palka
Partener strategic de afaceri
A fost o idee excelentă să trimitem codurile de reducere prin SMS, deoarece toți clienții din centrul comercial aveau telefoanele mobile chiar în buzunar. De aceea, aceștia puteau primi un SMS în câteva minute și îl puteau citi imediat.
SMSAPI

QPONY
În acest caz, trimiterea de SMS-uri a fost o cheie pentru atingerea obiectivului principal al campaniei - utilizarea codurilor de reducere în magazine.

Rezultate
Campania a durat 10 zile. Aproape 180 de mesaje cu coduri de reducere personalizate și unice au fost trimise zilnic clienților. Mai mult, 80% dintre magazinele din centrele comerciale au fost mulțumite de campanie și și-au exprimat dorința de a o repeta.
10
Zilele campaniei
1800
mesaje trimise pe parcursul a 10 zile
80%
magazine din centrele comerciale mulțumite de campanie

3/10 cupoane de reducere utilizate
Campania pentru Reserved a fost derulată de o agenție interactivă zjednoczenie.com. Obiectivul principal al acesteia a fost creșterea vânzărilor în magazine, obținerea unui număr cât mai mare de adepți pe Facebook și extinderea bazei de date a newsletter-ului.
Martie 2012
Principalul obiectiv al Reserved a fost popularizarea codurilor de reducere în rândul clienților lor folosind două canale: e-mail și Facebook. Pentru a utiliza codul, clienții trebuiau să viziteze unul dintre magazinele cu versiunea tipărită a acestuia.
SMSAPI

Dorota Wójcik
Manager de cont cheie
În timp ce crea detaliile campaniei, agenția a observat că codurile tipărite ar putea să nu fie o soluție bună pentru toată lumea. Au decis să aibă o opțiune suplimentară de coduri prin SMS.
RESERVED
Participanții puteau primi codurile de reducere prin două canale diferite. Înscriindu-se pe Facebook, aceștia au primit SMS-uri cu o reducere de 25% în magazinele de papetărie.
SMSAPI
Au existat câțiva indicatori cheie de succes în cadrul campaniei - mesajele SMS au stabilit ritmul campaniei și au eliminat limitarea codurilor de reducere tipărite și problemele legate de aplicații.

Rezultate
Campania a avut succes datorită mesajelor SMS care au conectat mai multe canale de comunicare diferite - e-mail, Facebook și cumpărături offline. În timpul campaniei, pagina de Facebook a câștigat 107 mii de utilizatori, iar baza de date 77 de mii de abonați. Dar asta nu este tot - cea mai mare realizare a fost rata de conversie din cupoane - 37,59% din toți clienții le-au folosit în timp ce se aflau în magazin. Mai mult de 3 din 10 participanți au decis o achiziție datorită acestora.
107 000
adepți suplimentari pe Facebook
77 000
abonați suplimentari la buletinul informativ
37,59%
conversion rate from coupons
3 din 10
participanți au folosit cupoane în magazine

1200 de utilizatori noi în 10 minute
CardioWatch este o aplicație concepută pentru a măsura și analiza problemele cardiace. Scopul principal al campaniei a fost de a atrage atenția potențialilor utilizatori ai aplicației prin intermediul unui program TV matinal popular.
Septembrie 2015
Oskar Kiwic, fondatorul CardioWatch, a fost invitat să vorbească despre ideea sa în cadrul unui program matinal foarte popular de la televiziunea națională.
SMSAPI

Jan Wieczorkiewicz
COO
Într-o zi, la ora 7 dimineața, am primit un telefon surprinzător. Băieții de la CardioWatch m-au sunat cu o cerere foarte importantă: Știau că Oskar va vorbi despre aplicație la televiziunea națională în jurul orei 8:25, așa că aveau nevoie de un număr de mobil virtual pentru acea ocazie. Am organizat totul în doar câteva minute.
Septembrie 2015
Oskar le-a cerut telespectatorilor să se înscrie la testele gratuite CardioWatch prin SMS- trebuie doar să trimită un mesaj cu mențiunea "DA" la 4488.
Video

Rezultate
CardioWatch a fost difuzată timp de aproximativ 10 minute. În timpul emisiunii, numărul de mesaje SMS a crescut rapid. În cele din urmă, CardioWatch a obținut 1200 de noi utilizatori dispuși să testeze aplicația.
10 minute
la televiziunea națională
1200
cereri primite prin SMS pe numărul de telefon mobil virtual