Cunoașteți-vă bine clientul! Primiți și cunoașteți răspunsurile acestora pe panoul de clienți și obțineți feedback instantaneu și opinii neprețuite prin intermediul sondajelor prin SMS.
Dacă doriți să folosiți un număr de recepție pentru două sau mai multe voturi/sondaje, trebuie să utilizați un prefix pentru a marca la care vot/sondaj se va atașa răspunsul. Prefixele trebuie adăugate la începutul fiecărui răspuns și toate răspunsurile posibile trebuie să fie definite corect, de exemplu: pentru prefixul "M1" și răspunsul "DA", sistemul va accepta mesaje cu următorul conținut: "M1.YES" sau "M1 YES". Puteți adăuga un număr nelimitat de răspunsuri, iar toate răspunsurile nedefinite vor fi marcate ca "altele".
După efectuarea unui vot în panoul SMSAPI.com, puteți descărca un raport detaliat care conține numărul exact de răspunsuri și procentele (de exemplu, Răspuns DA - 75%, Răspuns NU - 25%).
Funcția de sondaj și vot vă permite să vă includeți clientul în procesul de dezvoltare a mărcii. Afacerea dvs. poate deveni mai orientată către client, în care opiniile acestora contează cu adevărat. Odată ce ați configurat-o, puteți uita cu ușurință de această parte a conducerii unei afaceri și puteți reveni la raport după un timp pentru a vedea rezultatele.
Cunoașteți-vă bine clientul! Primiți și cunoașteți răspunsurile acestora pe panoul de clienți și obțineți feedback instantaneu și opinii neprețuite prin intermediul sondajelor prin SMS.
Dacă doriți să folosiți un număr de recepție pentru două sau mai multe voturi/sondaje, trebuie să utilizați un prefix pentru a marca la care vot/sondaj se va atașa răspunsul. Prefixele trebuie adăugate la începutul fiecărui răspuns și toate răspunsurile posibile trebuie să fie definite corect, de exemplu: pentru prefixul "M1" și răspunsul "DA", sistemul va accepta mesaje cu următorul conținut: "M1.YES" sau "M1 YES". Puteți adăuga un număr nelimitat de răspunsuri, iar toate răspunsurile nedefinite vor fi marcate ca "altele".
După efectuarea unui vot în panoul SMSAPI.com, puteți descărca un raport detaliat care conține numărul exact de răspunsuri și procentele (de exemplu, Răspuns DA - 75%, Răspuns NU - 25%).
Funcția de sondaj și vot vă permite să vă includeți clientul în procesul de dezvoltare a mărcii. Afacerea dvs. poate deveni mai orientată către client, în care opiniile acestora contează cu adevărat. Odată ce ați configurat-o, puteți uita cu ușurință de această parte a conducerii unei afaceri și puteți reveni la raport după un timp pentru a vedea rezultatele.
Înregistrează-te gratuit
Înregistrați-vă timp de 30 de secunde și primiți un SMS gratuit ca început!